Představujeme hlavního partnera soutěže, společnost PHILIP MORRIS ČR

Jsme Philip Morris ČR a.s., dceřiná společnost Philip Morris International a největší výrobce a prodejce tabákových výrobků v České republice. Uskutečňujeme největší změnu tabákového průmyslu za celou dobu jeho existence. Přinášíme lidem méně škodlivé produkty, které jednou zcela nahradí cigarety. Jako lídr na trhu jsme se s ohledem na veřejné zdraví a udržitelnost podnikání rozhodli zcela změnit celé odvětví. Ve všem, co děláme, jsme maximálně transparentní a féroví. Nejen sami k sobě na pracovišti, ale i ke spotřebitelům, akcionářům a dalším klíčovým partnerům. Svým zaměstnancům zajišťujeme rovné podmínky bez rozdílu, širokou nabídku benefitů a možnost růst a posouvat se.

Za velkými změnami stojí vždy velké týmy. V práci trávíme většinu života, proto je naší prioritou, aby u nás zaměstnanci byli spokojení.

Philip Morris ČR a.s. a Philip Morris Slovakia s.r.o. nabízí svým zaměstnancům špičkové pracovní prostředí. Tuto skutečnost již poosmé za sebou potvrdila prestižní mezinárodní certifikace Top Employer pro nejlepší zaměstnavatele z celého světa.

.

Zadání případové studie společnosti PHILIP MORRIS ČR

Představte si, že jste členem personálního týmu Philip Morris ČR, který má na starost spolupráci se studenty a vysokými školami. Vašim úkolem je připravit zcela nový absolventský program (trainee program), jehož cílem bude zaujmout a přivést nové talenty do firmy. Celý program je zaměřený na komerční oddělení, hledat tedy budete mezi absolventy ekonomických a business studijních programů. Podmínkou je nabrat absolventy bakalářských nebo navazujícíh programů, kteří budou schopni nastoupit na plný pracovní úvazek.

Zadání:

Navrhněte strukturu absolventského programu, která by byla pro danou cílovou skupinu atraktivní a zároveň by splnila očekávání kolegů z komerčního oddělení – účastníci by si měli ideálně vyzkoušet práci ve více týmech. 

Dále připravte návrh náborové kampaně, kde a jak oslovíte cílovou skupinu kandidátů.

Definujte odhadované náklady na tento program.

Nastavte meřítka úspěchu (KPIs).

Zamyslete se nad celkovým načasováním, způsobem komunikace, komunikačními kanály, strukturou a délkou programu, zajímavými aktivitami, které program odliší. A nezapomeňte tento nový program pojmenovat. Mějte na paměti, že jako společnosti v tabákovém sektoru podléháme přísné regulaci a dodržujeme pravidla zodpovědného marketingu. Ani v náborových kampaních nemůžeme například komunikovat značky z našeho portfolia.

Kdo bude vaším mentorem?

Budete-li mít dotazy k řešení případové studie, můžete se obracet na mentorku Annu Briante, Employer Branding Lead CZ, SK & HU, Philip Morris.

Ing. Anna Briante, anna.briante@pmi.com.

https://www.linkedin.com/in/anna-briante/



O jaké ceny soutěžíme v řešení případové studie společnosti PHILIP MORRIS ČR?

1. místo

  • Pro každého člena týmu 1 x vstup na Colours of Ostrava. 
  • JBL GO Bluetooth reproduktor.
  • Pro celý tým pozvání na oběd s naší People&Culture ředitelkou.

2. místo

  • Pro každého člena týmu 1 x vstup na Beats for Love. 
  • JBL GO Bluetooth reproduktor.

 3. místo

  • Pro každého člena týmu 1x vstup na Hudební festival Hrady CZ. 
  • JBL GO Bluetooth reproduktor.