Představujeme hlavního partnera soutěže, společnost Tchibo

Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě. V mnoha evropských zemích včetně České republiky je vedoucí firmou na trhu pražené kávy. V ČR zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných obchodů Tchibo, internetový obchod a síť prodejních koutků ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.
Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má dodnes své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka, Davidoff Café a od roku 2023 také Eduscho. Od roku 2004 nabízí Tchibo na českém trhu také spotřební zboží.
Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.

Zadání případové studie společnosti Tchibo
Zadání je aktuálně ve fázi "vědeckého dozrávání".
Jakmile dosáhne ideální zralosti, pustíme vás do akce! :-)
Kdo bude vaším mentorem?

Budete-li mít dotazy k řešení případové studie, můžete se obracet na mentorku Simonu Hryzákovou , HR ředitelku, Tchibo.
O jaké ceny soutěžíme v řešení případové studie společnosti Tchibo?
Odměny už čekají v zákulisí.
Až to tady spustíme, budete chtít být mezi vítězi!
1. místo
Připravujeme
2. místo
Připravujeme
3. místo
Připravujeme
